E-TİCARET SEO

E-ticaret siteleri, genellikle dijital reklamları, sosyal medya çalışmaları ve seo çalışmaları ile potansiyel hedef kitlelerine ulaşırlar. Reklam harcamaları dışında, profesyonel seo çalışmaları yapan siteler, ayda yüzlerce potansiyel müşteriye ücretsiz ulaşabilmektedir. Birçok marka ve işletme için, internet üzerinde yaptıkları satışlar en büyük şubesinin satışlarından kat ve kat yukarıdadır.
 

Sunduğunuz ürünlerle ve kategorilerle ilgili en yüksek arama hacmine sahip anahtar kelimeleri belirleyerek, ürün sayfalarınızı bu anahtar kelimelere göre optimize ediyoruz. Site dışı SEO çalışmaları ile kaliteli ve doğal backlinkler kazandırıp, site mimarinizi Güçlendirerek, kullanıcı deneyimini zenginleştiriyoruz. Sektörünüzle ilgili güncel ve etkileşim yaratan içerikler oluşturuyoruz.

  • Marka Kimliğinizin Oluşmasına ve Bilinirliğinize Katkı Sağlar

  • Kullanıcı Gözünde Güvenilir Gözükmenizi Sağlar

  • Web Sitenizin Ziyaretçi Sayısını Artırır

  • Satış Hacminizi Artırır

  • Arama Motorlarındaki Sıralamanızın Kalıcı Olmasını Sağlar

  • Düşük Maliyet ile Doğal Reklam Yapma Avantajı Sağlar

  • Tüketici Davranışlarına Göre Strateji Belirlemenize Olanak Tanır

  • Yazılım & Tasarım
  • İçerik Dizaynı
  • Linkleme Çalışması

E-TİCARET SEO HEDEF – STARATEJİ

E-Ticaret SEO Çalışmasıyla Hedef Kitlenize Ulaşabilmek için Doğru Anahtar Kelimeleri Tespiti
Markanızla veya ürünlerinizle son derece ilgili ve aynı zamanda; Google Anahtar Kelime Planlayıcı aracında arama hacmi yüksek olan anahtar kelimeler ile  İçinde bulunduğunuz sektörü iyi analiz edip, arama motorlarında rakiplerinizin önüne geçebilmenizi sağlamak.

Site içinde yer alan; butonlar, görseller, kategori yerleşimleri ve isimleri, sayfa alanları, sayfa yönlendirmeleri, header, footer ve sidebar alanlarının hepsi özenle ve profesyonelce hazırlanarak ziyaretçi kaybınızı önlemek.

Aynı web sitenin birden fazla sayfası aynı anahtar kelimede yükselmeye çalışmasına “anahtar kelime cannibalization” (keyword cannibalization) denir. Arama motorlarını, web sayfaların içinde belirli anahtar kelime için en önemli sayfayı seçmesini engellemek

Rakiplerinizin önüne geçmek için sayfalar üzerinde ne tür çalışmalar yapmanız gerektiğini analiz ederek; rakiplerinizin de bu alanda neler yaptığını ve nasıl stratejiler izlediklerini yakından görerek; kendi çalışmalarımızı onların bir adım önüne geçecek şekilde geliştirmek.

Tüm sayfaları optimize ederken; “sayfa etiketlerini, sayfa başlıklarını, title alanlarını, descriptionları, sayfa bağlantı yapılarını, URL’leri, kırık linkleri, yönlendirme linklerinin doğruluğunu, H etiketlerini, resim optimizasyonunu, sayfa içeriklerinin optimizasyonunu” eksiksiz, doğru bir şekilde optimize edilmesi.