GOOGLE ADS REKLAMLARI

Google reklam vererek markanızı duyurabilir, hedef kitlenin aramalarında direkt ulaşabildiği iyi bir marka algısı yaratabilir, satış oranlarınızı yükseltebilir, anahtar kelimeler ile nokta atışı bir reklam çalışması yaparak bütçenizi gereksiz şekilde harcamadan verimli çalışmalar gerçekleştirebilirsiniz.

Google AdWords (Ads) Kampanya Modelleri

ARAMA AĞI REKLAMLARI
Google Arama Ağı, reklamlarınızın gösterilebileceği, aramayla ilgili bir grup web sitesi ve uygulamalardır. Arama ağı, nokta atışı hedeflemeler için kullanılır. Yani ürün ve ya hizmetinize ihtiyacı olan bir kullanıcıyı, Google’da arama yaparken size ulaşmasını sağlayan reklam modelidir.

Görüntülü reklam ağı, milyonlarca web sitesi, haber sayfası ve blog, Gmail ve Youtube gibi Google web sitelerine erişim sağlamakta ve internet üzerinde dünya genelinde kullanıcıların %90’ına ulaşabilme imkanı veren reklam modelidir.

Google arama ağında yapılan sorgularda sağlanan erişimlerle ürünlere ait resim, başlık, fiyat, indirim gibi ürün ve marka bilgilerinin listelendiği reklam modelidir. Alışveriş reklamları kampanyalarını oluşturmak için Adwords hesabı ile birlikte Google Merchant hesabının olması ve Adwords‘e bağlanması gerekmektedir. Merchant Center ürün bilgilerini Google’a yüklenmesini sağlayan bir arayüzdür. Aktif hale getirmek için web sitesinin doğrulanması gerekmektedir. Ürün bilgileri(Feed) Google standartlarını karşılayacak şekilde sisteme yüklenmelidir.

Alışveriş reklamları, yüksek dönüşüm oranları ile tüm reklam verenler için cazip bir yöntemdir. Ürünlerin fiyat ve görsel bilgilerini arama sonuçlarına göre göstermek, kelime hedeflemesi ile uğraşmak zorunda kalmamak ve güncellemeleri otomatik yapmak bu yöntemi cazip kılmaktadır. Kampanyaları performans ölçütlerine göre takip etmek, öngörülen hedeflere ulaşmaktır.

AdWords‘ün, YouTube’da ve video iş ortağı sitelerinde müşterilerle farklı şekillerde etkileşime geçmek için sunduğu reklam modelidir. Video reklamlar potansiyel müşterilerle iletişim kurmak için etkili bir seçenektir.

TV reklamları bilinirlik açısından kritik bir öneme sahiptir. Fakat TV reklamlarında spesifik hedefleme yapılamaması ve performansın ölçülmesinin zor olması nedeni ile bu reklamların yerini dijital platforma bırakması video reklamların önemini son derece arttırmıştır. Artık bir çok marka TV reklamlarına ayırdığı payı video reklamlarında kullanmakla en az maliyetle TV ye göre daha yüksek bir dönüşüm elde etmektedir.

Tanıtımını yapmak istediğiniz bir veya daha fazla uygulamanın tanıtımını yapmak için kullanılan reklam modelidir. Evrensel uygulama kampanyaları Android veya iOS uygulamalarınızın Arama Ağı, Play, YouTube ve Google Görüntülü Reklam Ağı dahil Google’ın en önemli mülklerinde tanıtılmasını sağlar. Evrensel uygulama kampanyaları için herhangi bir hedefleme yapmanıza gerek kalmadan maksimum kullanıcıya erişme imkanı elde edersiniz.

  • Aylık raporlama
  • Anahtar kelime revizeleri
  • Hedef kitle revizeleri
  • Bu fiyatlandırmaya reklam bütçesi dahil değildir.
  • %18 KDV dahildir.
  • Aylık faturalar posta yoluyla gönderilmektedir.